Hjelpesenter
Hvor bør jeg begynne?
På «Din Bedrift» etterspør vi en del informasjon. Denne informasjonen bruker vil til å utføre alle løsningene. Vi har satt et krav på hvor mye informasjon som må sendes inn for at vi har nok til å gjøre en god jobb. Naturligvis vil vi kunne jobbe bedre jo mer informasjon vi har. Klarer du 100%?
Må jeg fylle ut alt til nettsiden på en gang?
Du har muligheten til å lagre underveis, slik at du kan fylle inn når du har tid. For å holde oversikt over hvor langt på vei du er, så har vi en prosentviser som forteller deg hvor mye som gjenstår.
Jeg har endret åpningstider siden jeg først sendte inn info, hva gjør jeg nå?
Dersom du har endret åpningstider trenger du bare endre på inne på «Din Bedrift». Vi får varsler når noe er endret og utfører endringen fortløpende.
Hva er den forventede leveringstiden?
Leveringstiden varierer ut ifra en rekke faktorer, men hovedpunktene er hvor kompleks siden er, og hvor raskt vi mottar nødvendig informasjon. Våre tidsestimater regnes fra all informasjonen er mottatt.
Hvis jeg vil legge til en nettbutikk til min nettside, hvordan går jeg frem?
Kontakt oss på post@limelightmedia.no så vil vi kommer tilbake til deg om prosessen om å legge til nettbutikken.
Kan det opprettes kontoer til flere ansatte?
Ja, vi kan sette opp brukere for flere ansatte på profilen. Send oss en e-post til post@limelightmedia.no med ønsket epost og personens navn så setter vi opp en ekstra konto.
Jeg kan ikke se trafikken min.
Trafikkrapporten settes sammen når alle deler av pakken er gjennomført. Om vi er i produksjonsfasen vil du ikke kunne se trafikken.
Om produksjon er ferdig, men du fortsatt ikke kan se trafikken, vennligst ta kontakt på post@limelightmedia.no.